Prodávej na Re-Kiddo

Specializujeme se na prodej dětského oblečení, doplňků a těhotenského i kojícího oblečení pro maminky z druhé ruky napřímo od druhých rodin.

V Re-Kiddo chápeme, že oblečení pro děti často slouží jen krátkou dobu – brzy poté, co z něj děti vyrostou, zůstává téměř jako nové, zapomenuté ve skříních, na půdě nebo v jiných zákoutích domova. Zároveň však přibývá další a další oblečení větších velikostí. To nejenže zabírá místo, ale také zatěžuje životní prostředí.

Rozhodli jsme se to změnit. Založili jsme službu, která ti umožní jednoduše a bez námahy poslat dál oblečení, které už nepotřebuješ – rychle, pohodlně, bezpečně a s ohledem na ekologii i tvůj rodinný rozpočet. 💸♻️ 🌍

Prodej na Re-Kiddo je snadný!

  • Krok1

    Připrav kousky k prodeji

    Vyber oblečení, které už nepotřebuješ.

  • Krok2

    Zabal a pošli

    Zabal kousky a pošli je nám. O zbytek se postaráme.

  • Krok3

    Sleduj prodej

    Sleduj, jak se tvé kousky prodávají, přímo ve svém profilu.

  • Krok4

    Využij výdělek

    Vydělané peníze můžeš utratit, vybrat, nebo darovat na dobrou věc.

Registruj se k prodeji

Co s námi prodáš?

Maminko, tatíku, seznam se s nejčastějšími otázkami ohledně prodeje! V případě, že máš další otázky můžeš nám napsat, nebo zavolat. ❤️

Jaké kousky s námi (ne)prodáš? ♻️ ❤️

Co s Re-Kiddo prodáš?

S Re-Kiddo můžeš prodat:

  • Dětské oblečení a doplňky do velikosti 152/158 cm (cca 12 let).
  • Barefoot obuv a kvalitní obuv do velikosti 36.
  • Těhotenské, kojící & nosící oblečení.

Oblečení nemusí být pouze jako nové – stav rozlišujeme, aby kupující přesně věděli, na co se hodí.

Prosíme, posílej pouze oblečení, které bys sama ráda zakoupila – čisté, vyprané, bez funkčních vad (např. díry) a výrazných estetických nedostatků (např. skvrny, znatelné seprání). Přijímáme oblečení ideálně po prvním či druhém majiteli a z kolekcí ne starších než 5-6 let.

Neposílej prosím second-hand kousky ze starých kolekcí značek, jako jsou „starý Next“, „staré H&M“, George.
VYHRAZUJEME SI PRÁVO TOTO OBLEČENÍ NEZAŘADIT DO PRODEJE A VĚNOVAT JEJ NA CHARITATIVNÍ ÚČELY.

Nejsi si jistá, jistý? Můžeš se řídit také naši příručkou úspěšného prodeje.

Na značce nám nezáleží, s výjimkou několika kategorií uvedených v sekci „co s námi neprodáš“.

✅ Rádi přijmeme běžné značky jako H&M, Lindex, C&A, Adidas, Gap, Lidl (Lupilu), Tchibo i české značky (Šijeme srdcem, Unuo apod.) a mnoho dalších. 😊

U menších kousků (např. trička, body) můžeme vytvořit sady po 2–3 kusech, abychom zjednodušili prodej.

Tip: Větší položky nebo hodnotnější značky se prodají rychleji a přinesou ti vyšší zisk! 💡

Kousky o které nemáme zájem (které s námi neprodáš)

Abychom mohli zachovat vysokou kvalitu a bezpečnost našeho sortimentu, nemůžeme přijmout k prodeji všechny druhy oblečení. Jsme novou definicí dětského second handu a dbáme na to, aby naše nabídka odpovídala požadavkům maminek i jejich dětí.

Nepřijímáme:

  • Mechanicky poškozené a nefunkční kousky – například dírky, díry, rozpárání nebo chybějící části.
  • Znečištěné oblečení – skvrny, špína, zápach či zatuchlost. Pokud má oblečení jen málo viditelnou skvrnu malého rozsahu, může být zařazeno do kategorie „na lítačku“. Vždy záleží na subjektivním ohodnocení vady.
  • Oblečení bez značení – pokud chybí značka či velikost (ustříhnuté nebo seprané cedulky), nemusí být přjmuto.
  • Používané spodní prádlo – přijímáme pouze nové, nenošené kusy s visačkou nebo v původním balení.
  • Oblečení starší než 5–6 let – prosíme, zasílej jen aktuální kolekce z posledních let. Nepřijímáme kousky ze starých kolekcí značek, jako jsou „starý Next“, „staré H&M“ nebo George.
  • Second-hand kousky – nepřijímáme oblečení ze second-handu, které není po prvním či druhém majiteli. Oblečení často nesplňuje jakost a aktuálnost kolekce - není o něj zájem.
  • Oblečení z čínských e-shopů – jako AliExpress, Temu nebo Shein, kvůli nízké kvalitě a zdravotním rizikům.
  • Padělky, neoriginální a no-name kousky.

Vyhrazujeme si právo nepřijmout takové oblečení k prodeji a bez náhrady jej předat k recyklaci nebo charitativním sbírkám.
O nepřijatých kusech budeš informována ve svém zakaznickém profilu.

Co děláme s oblečením, které vyřadíme

Chceme se chovat odpovědně a šetrně za každé situace. Proto spolupracujeme s projektem Oděvní banka, který podporuje samoživitelky a samoživitele v České republice. ❤️

Pokud k nám dorazí oblečení, které spadá do kategorie „co s námi neprodáš“, nebo je stav vyhodnocen jako nerentabilní, vyhrazujeme si právo toto zboží nevystavit k prodeji.

Podle závažnosti poškození oblečení jej dále zařadíme:

  • K využití v Oděvní bance, kde může pomoci rodinám v nouzi.
  • K ekologické likvidaci nebo recyklaci, pokud není možné oblečení dále využít.

I v případě, že tvé oblečení není vhodné k prodeji, může tak najít nový účel – například pomoci rodinám, které si drobné nedostatky opraví samy.

Pro oblečení, které je výrazně poškozené nebo znečištěné, doporučujeme využít sítě kontejnerů na textil (např. KlokTex, Potex, TextilEco aj.) a podpořit tak udržitelné nakládání s materiály. ♻

Kdo a jak určuje cenu

Cenu kousků stanovuje Re-Kiddo na základě dat, zkušeností z předchozích prodejů a aktuální situace na trhu. 🔍

Na výslednou cenu má vliv několik faktorů, jako je stav oblečení, počet podobných položek v nabídce nebo oblíbenost konkrétní značky.

Našich prodejců si vážíme a snažíme se o win-win nacenění, které přinese radost všem stranám. ❤️♻️

Registrace a zaslání kousků k prodeji 🚀

Jak a kde se registruji k prodeji?

Registrace prodejce probíhá pomocí registračního formuláře níže na této stránce ⬇️ nebo na odkazu ➡️ ZDE a je jednorázová, po registraci můžeš pohodlně poslat/přinést kousky k nám do Re-Kiddo. Po vyplnění registrace ti přijde email s informacemi o prodeji. V případě, že by se email cestou ztratil veškeré informace najdeš i zde na stránce o prodeji.

Po přijetí /převzetí zásilky obdržíš emailem přístup do zákaznického účtu, kde nalezneš stav zásilky, jednotlivé kousky v prodeji i stav prodeje.

Do zásilky ideálně vlož lísteček se tvým e-mailem (👌) a kontaktní údaje, ale není to nutné - zásilky víme identifikovat dle sledovacích čísel.

V případě, že budeš mít další kousky k prodeji, není registrace již nutná a můžeš nám zásilku odeslat/předat.

Kam zásilku zaslat?

Po dokončení registrace zašli své kousky na tuto adresu:
Re-Kiddo.cz s.r.o.
Gočárova třída 1620/30
Hradec Králové
500 02

Kontaktní telefon: 603 400 032
E-mail: ahoj@rekiddo.cz

Posílat můžeš také na nám nejbližší výdejní místa dopravců. (Zásilkovna, Balíkovna a další)

Zasílání kousků k prodeji probíhá na vlastní náklady. 📦
Jako poděkování ti za první zásilku zašleme poukázku v hodnotě 100 Kč, kterou můžeš využít při nákupu na Re-Kiddo. Poukázka je platná dva měsíce od vystavení. 💸❤️

GLS exchange service doprava

Jako alternativní dopravu kousků k prodeji do Re-Kiddo můžeš využít službu od GLS "exchange service". V případě vytvoření objednávky na Re-Kiddo a objednání této dopravy, stačí mít při doručení připravený balíček k prodeji do Re-Kiddo, který kurýr převezme a dopraví k nám.
Služba je spojena s dopravou objednávky na tvoji adresu, lze využít svoz kusu za kus (tj. 1 balík za 1 balík) až do váhy balíku 31,5 Kg.

Před odvozem kousků k prodeji buď prosím registrovaným prodejcem (ZDE) na Re-Kiddo a nejlépe do zásilky vlož lísteček se jménem & e-mailem. Děkujeme!

Mohu předat kousky osobně?

Ano, můžeš! Pokud jsi rodina z Hradce Králové nebo blízkého okolí, můžeš nám oblečení předat na naši adrese:

Gočárova třída 1620/30
Hradec Králové
50002

Před předáním kousků k prodeji se prosím s námi domluv na orientačním čase, abychom si potvrdili, že budeme dostupní. Pro domluvu nám napiš na ahoj@rekiddo.cz 👍

Za jak dlouho uvidím zboží v prodeji?

Snažíme se, aby se první kousky objevily ve tvém klientském profilu do 14 dnů od přijetí zásilky. V případě vyššího vytížení se však tato doba může prodloužit. Zpracování celé zásilky může být individuálně kratší i delší.
Položky se do tvého klientského profilu propisují po dávkách a položky mohou být na e-shopu dříve než ve tvé tabulce.

POZOR na přijmu může být zboží prioritizováno dle aktuální sezóny u kterého je vyšší pravděpodobnost rychlého prodeje.

Jak dlouho jsou kousky v nabídce

Oblečení zařazené do prodeje bude na e-shopu vystaveno minimálně 18 měsíců. Díky této době má každý kousek šanci projít dvěma sezónami (léto-léto, zima-zima) a najít nového majitele.

V průběhu prodeje může docházet k cenovým úpravám, aby kousky měly co nejlepší šanci najít kupujícího.

Jaká je odměna a kdy ji dostanu

Odměna prodejci je 50% prodejní ceny, z položky je dále odečten fixní administrativně logistický náklad 5 Kč. Odměna prodejci náleží po úspěšném prodeji.

Úspěšným prodejem se rozumí nevrácení zboží kupující, na které má kupující nárok, proto doba mezi prodejem a možnosti s provizí disponovat

Právní náležitosti 📃

Obchodní podmínky - prodej